070929

efter 00slaget, börjar bli amatör på att tajma det där..

Igår var jag med
Nadja på förmiddagen. Gled i centrum och slösade pengar, sa hej till hennes mormor och drog vidare till Kista. Där träffade vi <3 och när vi var klara där så åkte jag med honom hem. Är så glad att Nadja gör sådana framsteg, att vi kan umgås som folk och att hon orkar, hon är så stark. Så jäkla stark. Gjorde inte så överdrivet mycket ambitiöst på kvällskvisten där, massa mys.

                  193412-167      193412-166      193412-165

Purématningen blir bara bättre och bättre med lillshajten, slukade morotspurén hemma hos <3 igår med en lite störra portion som om det vore en piece of cake, bara sådär. Och idag så drog han i sig nästan lika mycket av majs och potatispuré. Så fort han fått smak för grönsakspuréerna ska jag börja göra hans mat själv. Har min obrutna förpackning med en mixer i som tigger om att användas, dock tror jag att jag kommer fortsätta köpa grönsakerna på burk men göra potatisen och köttet och så själv.

                                             193412-168      193412-169

Idag mötte jag upp Sandra. Åkte till Jakan, slösade lite pengar, hyrde film och drog förbi sibylla på vägen till mig. Sen dess har vi väl ätit, snackat skit, kollat film, nattat protesterande barn och hamnat här. Jajo, inte så mycket mer att säga. Harebra.

Varför kommenterar inte folk? ^o)

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det är ju sant, man får ta dagen som den kommer och göra så gott man kan av det man har

Postat av: Milla

Ja det blir ju lite skevt och påfrestande om inte alla är överens, jag tror att barn märker hur föräldrarna beter sig väldigt tidigt, man sänder ju ut vissa signaler utan att tänka på det liksom

2007-09-29 @ 11:00:22
URL: http://halsofreak.blogg.se
Postat av: Milla

Jaa verkligen! Behövs fler stockholmare här uppe ;-)
Åh man blir så glad av att se/höra ett litet barn skratta ihjäl sig (appropå bilderna i ditt senaste inlägg), hur gammal är man när man börjar skratta??

2007-09-29 @ 12:16:01
URL: http://halsofreak.blogg.se
Postat av: - sandra

Du sa ju till mig att du hade blivit jätteduktig och börjat blogga jäääätteofta (typ varannan dag iaf).. Men nu har det gått lång tid ju! Saknar dig och Olivfisen i bloggen *snyftar lite grann*
<3

2007-10-04 @ 00:17:39
URL: http://www.basiil.se
Postat av: Josefine

Jag saknar er!

2007-10-05 @ 12:43:38
URL: http://josefinetörnberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback