070926

Batterierna i digitalkameran var döda idag, Carro är skyldig till bilderna.

                                                             
193412-163

Idag vart jag väckt kl 8 av mobilen, självklart vaknade Oliver då också. Så då väckte jag <3, för inte kunde jag hålla mig vaken och förväntansfull i 3 timmar till för mig själv inte. Vi låg och mös och lekte i sängen i säkert 2, 5 timme.. Sen så sålde vi vagnen, jag saknar den redan. Var lite nostalgiskt att se min fina rosa kammovagn försvinna. Men det gick över så fort jag såg min nya City Elite. Kärlek till den. Köpte den som sagt av Carro. Jag är jätte nöjd och Olivfisen trivs som fisken i vattnet i den vagnen. Efter vi hade mött upp Carro och Leobus i Ullriksdal åkte vi in till stan och gick en snabbis på Åhlens bland babygrejerna. Köpte en jätte söt labanmobil med spegel till vagnen, måste bara vara lite kreativ o styra upp något då Oliver får spökena i huvudet.

                                                          193412-164

Sen mötte jag och <3 upp Bella och lilla Flisan. Vi åkte ut till Outlet, där köpte jag en skötväska som matchar vagnen, en ny älsklingsmössa och en Lundmyhr snuttefilt då jag hade vart så klantig och glömt Olivers Phu filt hemma. Det är nog första gången det händer. Men han var glad och nöjd över den nya filten, gosade in sig i den och somnade gott en bra stund.

Han fick banan idag igen och det gled ner. Han äter inte lika mycket av bananen som av morotspurén. Men han ska få banan tills bananerna är slut sen kör vi igång med potatis. Här går det undan. 

Usch. <3 är inte här. Visserligen är det ju skönt att ligga och breda ut sig i sängen, men jag kommer nog frysa. Så efter jag har grovstädat i mitt rum för att lyckas bli så trött att jag faktiskt kan förmå mig att gå och lägga mig så ska jag linda in mig i tonvis av filtar och sen krypa ihop som ett annat litet mongo och sakna <3. Känns som det är en evighet tills på fredag. Visserligen så är det bara typ en dag, men det är två nätter. Två nätter utan en av mina favoritgrabbar. Känns så bra när han är här, som att det liksom ska vara han, jag och Olivfisen. Vi är ett sånt naturligt crew på nåt vis, vet inte. Men det känns som att en tredjedel av oss är borta nu iaf, så är det. Hua, snart är det fredag.

Imorgon är det dags för öppna förskolan med S igen. Håller verkligen tummarna för att det ska gå bättre den här gången. Hoppas hoppas hoppas. Men ändå inte för mycket. Äsch, det är som det är med det där. Tycker det är synd att vi ens gör det när han inte ens gör det halvhjärtat.



Kommentera mera ^^

Kommentarer
Postat av: Milla

fin vagn, fin blå färg :-) Gick det bra på öppna förskolan?

Postat av: Milla

Va ska man göra annat än sucka

2007-09-28 @ 10:49:01
URL: http://halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback