070925

Att bero på apelsiner och sånt så fick jag faktiskt fyra jätte fin rosor igår. Tack <3.

Nu har jag haft mensvärk i 3 dygn, det är inte kul längre. Men men. Idag så började vi dagen segt som vanligt men var ändå ute redan vid 11:30.. Då travade vi bort till Bananhusen och var på en träff för unga mammor i Järfälla. Det var jag,
Linda och en tjej till som hade en dotter på 9 månader. Det var ganska trevligt. Vi fikade lite och när det sedan var dags för en liten sångsamling så sov både Oliver och Zandra, så den andra tjejen fick ha sångsamling själv med alla mammor och ledarna.

                                               193412-160      193412-162

När jag var klar där och träffen var slut knatade jag ner till pendeln, åkte in till stan för att möta <3 och åka förbi Derbyshoppen. Träffade Bella och Flis en snabbis också.  Sen åkte vi till jakan, inhandlade blöjor och banan. Mötte upp syrran och hennes karl på vägen också. När vi kommit hem drog <3 iväg för o byta däck på bilen och ha sig. TOMT här utan honom.

                                                                         193412-161

Olivfisen fick smaka banan idag. Han var väldigt skeptisk till den nya konsistensen. Så vi fick ta en pause, men när vi provade igen efter en halvtimme så gick det så pass bra att han skrek efter mer. Kul att se att lillshajten börjar lära sig och växa, det är så kul samtidigt som det gör lite ont. Han ska ju alltid vara min lilla bebis.

Min vagn blir såld imorgon kl. 11. Efter det åker jag och möter upp Carro och köper min efterlängtade City Elite i aqua blå av henne. Förhoppningsvis hinner vi snacka en liten stund också så småfisarna får hälsa. Efter det ska jag in till stan och möta Bella för att sedan åka till Babyland och Outlet.

Orkar verkligen inte skriva mer idag. Ska ta itu med städning och förhoppningsvis hitta min jävla mobil.

Kommentarer
Postat av: Mamma Linda

Vart de en ny vagn idag då? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback