070924

                                   193412-152      193412-154

När jag vaknade inatt låg mina två sötnosar och sov likadant. Så sjukt gulligt, tror jag gick sönder lite för det var så gulligt. Idag var det en seg start på dagen som vanligt, är ändå ganska svårt att ta sig ut på förmiddagen då Oliver äter typ en gång i timmen på morgonen för att sedan göra ett uppehåll mitt på dagen.

När <3 hade åkt var det dags att gå och möta upp S. Vi gick till öppna förskolan och S visste inte vad han skulle göra, första kommentaren när vi kom in var; "vad tråkigt det är här". Jag var tvungen att säga åt honom att hämta leksaker och visa Oliver. Ganska tragiskt att han inte kan ta egna initiativ, var tvungen att nästan tvinga honom att vara med på deras sångsamling medans jag satt och läste i en bok. Han verkar ha så svårt att förstå att han måste göra sådana saker också. Vi var inte ens där hela timmen, jag gick ut för att röka för att lämna dom ifred. Tror jag stressrökte undermedvetet, men när jag skulle gå in igen står han vid dörren och Oliver gråter och han har telefonen i handen och ringer på mig. Då tog jag Oliver och började klä på honom för att gå hem.

                                                             193412-153

Gick förbi Nadja för att hämta pengarna hon var skyldig mig och tvinga med henne ut på en promenad. Vi tog en vända till centrum, hälsade på hennes snubbe och kollade in priset på kappan jag vill ha. Den går på en 1000lapp, men det är den värd. Så snygg den är. Sen tog vi bussen till ICA och handlade det nödvändigaste till båda hemmen. Sen hemåt.

På vägen fick jag sms av Carro, jag får köpa hennes vagn!!! Lycka.

                   193412-155      193412-156      193412-157

Oliver fick morotspuré idag igen, slank ner alltihop precis som igår. Trodde det skulle bli betydligt större protester då han är väldigt snorig. Men han fick i sig hela alltet (lika stor mängd som igår) och drack lite vatten på det. Sen vart det bad och pyjamas. Nu är han helt hypad och leker med <3. Jag ska äta middag snart och bli glad. Jävla bajshumör.


Kommenteraaaa då.

Kommentarer
Postat av: Mamma Linda

Vad roligt!!! Men vad har hon för vagn dåda? :S

Postat av: Kn1v

Tack för att du skriver så mkt om mig .... :O :P
<333

2007-09-24 @ 22:06:33
URL: http://kn1v.blogg.se
Postat av: edde

Fint blogg du har fixat nu :P
morotpuré.. stackars oliver.. moroter e inte så goda du vet :P

2007-09-24 @ 22:37:53
Postat av: Mamma Linda

nej jag menarefter du köpt hennes vad ska hon ha då? :)

2007-09-25 @ 08:38:50
URL: http://liindiita.blogg.se/
Postat av: Hanna

vilken söt son du har :)

2007-09-25 @ 17:00:05
Postat av: vicki

Åh gud va söt bebis!
Hur gammal är du egentligen? Hur gamal är din pojkvän? kram!

2007-09-25 @ 17:05:35
URL: http://victorias.bloggspace.se
Postat av: johanna

va oliver är söt :)
hur träffades du och <3 ?

2007-09-25 @ 19:39:00
Postat av: johanna

nu försvann visst halva min kommentar... hmm
frågan löd iaf
hur träffades du och killen?

2007-09-25 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback