070920

GRATTIS SANDRA 20 ÅR!

efter 00slaget igen. Vad hände med mina sovvanor?

Usch. Idag har jag varit en dålig människa och en dålig mamma. För det första så har Oliver inte fått komma ut på hela dagen, måste vara 2 gången sen han föddes typ. Men han har vart så himla öm och gnällig om benet där han fick vaccinationen idag, så en vilodag tänkte jag. Usch, känner mig så hemsk, har ju själv inte vart ute idag förrutom när jag vart på altanen och förpestat luften där. Usch, nej. Tur att vi åker imorgon, är sagt att vi ska vara ute så mycket som möjligt så jag antar att jag och Oliver kom få frisk luft så det räcker och blir över.

Nu har jag packat, har helt och hållet slarvat bort packlistan som jag visste att jag skulle göra. Och inte fick man en extra på mejlen som Xist utlovade. Suck och stön. Men har iallafall kollat aftonbladets väderprognos så lär väl ha med mig lagom varma kläder till Oliver. Har med både fleeceoverallen och vindjackan så man kan variera sig lite, samt en hel drös tjocka kläder.

                                        193412-143      193412-144

Nu ligger kameran på laddning och väskorna är packade. Det ska bli så skönt. Det ska bli så innerligt skönt att slippa få klagomål på något även fast hela lägenheten är undanplockad, maten står på bordet och disken blir fixad. Under dessa två dygn blir det bara ett lagamat och ett disktillfälle. Skoja inte så skönt det ska bli.

Nu har <3 vart här sen i måndags. Imorgon åker jag bort och kommer inte se honom på mer än 2 dygn. Känns tungt, jobbigt. Tar bort inspirationen från att skriva så mycket mer just nu, finner inga ord. Kommer iaf ta med kameran och så uppdaterar jag kanske under lördagen (om jag inte är för uppslukad av <3 dvs) annars så skriver jag garanterat på söndagen!

Så mycket mer hade inte jag att rapportera från dagen.

Ha det bra allesammans och kommentera gärna så jag har lite kommentarer att läsa när jag kommer hem! P&K

Kommentarer
Postat av: Mamma Linda

Trevlig resa ;)

Postat av: Sanna

ha så himla kul gumman!!! <3<3<3

2007-09-20 @ 17:54:51
Postat av: lotta

ha de så bra på resan!!

2007-09-20 @ 19:18:36
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Du har ingen aning om vem jag är, kanske om du skulle se mig. jag läser din blogg dagligen, vi har gått i samma skola en gång och då avskydde jag dig.
Grattis till en riktigt söt son och till kärleken!
Jag var bara tvungen att skriva det, är nästan glad för din skull :)

2007-09-21 @ 10:27:24
Postat av: edde

du sa till mig för länge sen att kommentera.. nu gör jag det xD
låter som att du kommer att ha det soft där borta :P..
ses på tisdag då jag åker o träffar jojjo hos er.. då fyller jag också år förresten.. :O (18.., känner mig som värsta gamlingen redan <.<)
aja.. xD hare så bra..!

2007-09-22 @ 00:16:52
Postat av: Sofia

Hade så bra :)

2007-09-22 @ 11:34:55
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Myh

Va söt din son är :D

2007-09-22 @ 19:11:50
URL: http://myh92.blogspot.com
Postat av: Milla

Hur var det på ön, skönt att komma ut lite??

2007-09-22 @ 20:55:01
URL: http://halsofreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback