070916

Den kärlek jag känner för dig, min älskade son.. Den är den mest gränslösa kärlek jag någonsin mött på.. Ibland är den så stark att jag blir rädd, rädd för mig själv. Det finns inget jag inte skulle göra för dig och din lycka.

                                                              
193412-135

Helgen har vart helt underbar. I fredags var jag och Oliver hos min pappa och käkade, hemlagad pizza med tonfisk, räkor och krabba.. Mycket gott. Efter maten spelade vi lite kort, Oliver fick sitta hos sin morfar och snaska på en joker. Vilket dreamteam dom var, vann över mig och grejer. När pappa hade skjutsat hem oss kollade vi film med syrran, hennes pojkvän och deras vän Mela. Jag "såg" den där Texas Chainsaw grejen när det inte var läskigt, vänder bort blicken när jag blir rädd då jag anser att det är relativt obehagligt att vara rädd. Sen såg vi där emot Allt om min buske, var fan det roligaste jag sett på evigheter, den rekomenderar jag starkt. Mela sov inne hos mig då syrran och hennes karl deckade ganska tidigt, så vi glodde lite på Fyra veckor i juni och somnade till den.

I lördags så åkte jag till <3 typ så fort jag vaknat. Var lite läskigt att åka till Husby och grejer, hah man har ju sina fördomar. Så hemskt var det verkligen inte, men man kände sig väldigt blond och ultrasvensk. Det var ju i lördags Oliver blev 5 månader, och jag bestämde mig för att vi båda var redo för Dagen med stor D. Så sagt och gjort, han låg i spjälsängen hemma hos <3 och efter en timme och ytterst lite gnäll somnade han där själv. Shit, vilken lättnad tänkte jag då.

Idag åkte jag hem till Madeleine. Åt middag med henne och hennes söta mor, dom gjorde någon sjukt god pastasallad, får ta och tigga recept sen. Sen åt vi tårta, minns inte vad det var för tårta, men det var riktigt gott iallafall. När det var dags och gå hem var det ösregn och självklart hade jag inte med mig paraplyet i vagnkorgen. Nu har jag verkligen lärt mig en läxa, hah.

                                                           193412-136      193412-134

Nattningen tog en timme idag med, dock med fler protester idag. HAH, sikken blåsning jag gick på och trodde det skulle bli hur lätt som helst. Men jag bet ihop, jag satt utanför dörren med armarna uppdragna i hakan och skakade av gråt av att höra mitt barn skrika. Jag klarade det säkert i två minuter men det kändes som ett år. Sen tog jag upp honom, ammade lite för att sedan lägga ner honom i sängen. Han halvsov när jag bar honom till sängen och deckade som en strandad val så fort jag lagt ner honom.

Oh my, jag är fast. Bara att erkänna, jag är förälskad och jag älskar det. Bestämde mig efter förra helgen för att våga öppna mig och det gjorde jag. Nu är jag en flickvän, ganska häftigt men läskigt. Har bara blivit kär så här fort en gång tidigare och det var lääänge sedan, 5 år sedan. Jag är så glad att jag har öppnat mig för <3, vill verkligen inte ha någon annan. Det känns faktiskt som att det är väldigt ömsesidigt. Jag är så ofantligt lycklig, ta aldrig ner mig härifrån. Snälla?


Självklart bara fortsätter tjaffset med S och blir bara värre och värre. Pratade med familjerätten i fredags och kom fram till 1 timme på måndagar och 1 timme på torsdagar på Öppna förskolan här i Jakobsberg, till att börja med. Men det duger självklart inte, utan det är alldeles för lite hit och dit. Men jag har gett S så många chanser till mer, men det slutar i katastrof varje gång, den här gången tänker jag stå på mig och lyssna på familjerätten. Dom kan sina saker, men om S vägrar så är det synd.. Det är han som förlorar dom här timmarna på att tjaffsa i stället, så himla onödigt.
   Han tar ju inte sitt ansvar, inte för fem öre. Är jag med så får jag trösta. Är jag inte med så försöker han i ett par minuter och ger upp och ringer mig. Det är inte att ta ansvar enligt mig. 

                                                             193412-137      193412-138

Jag ska sälja min vagn för 2500, samma summa jag köpte den för och köpa en ny, mycket lättare. Har sett två st, den mörkblåa är en 06a och kostar 2995 och den bruna en 07a och kostar 3295. Vill helst ha den mörkblåa om den finns kvar när det är dags, då den är billigare och jag älskar färgen. Men bangar fan inte på den bruna heller..Självklart så köper jag dom i butik, kan inte tänka mig en beggad vagn efter det som hände med den första. Vill ha garanti och hela paketet.

Kan inte som läser kommentera lite mer? Är så tråkigt att skriva så mycket som jag gör och knappt få en kommentar i vissa inlägg då jag själv ser på statistiken att så himla många är inne och läser..

Kommentarer
Postat av: - Sandra

Den bruuuuna vagnen <3 You know, I'm in love! Nä, den bruna vagnen är klart finast :D

Postat av: Madeleine

tack för den underbara dagen mitt gull<3

2007-09-16 @ 23:37:42
URL: http://knarkarkatt.blogg.se
Postat av: Madeleine

ps glömde säga att jag röstar för den bruna vagnen.

2007-09-16 @ 23:38:53
URL: http://knarkarkatt.blogg.se
Postat av: Mamma Linda

jag håller med de andra om den bruna :)
Fats den blå va fin med :P

2007-09-17 @ 12:09:26
URL: http://liindiita.blogg.se/
Postat av: Puma

har läst din blogg ett tag vet inte riktigt varför men det är nog min grejj, gillar din blogg som fan.
Vart i jakan bor du? om man får fråga dvs.

2007-09-17 @ 16:24:25
URL: http://pumagrane.blogg.se
Postat av: Mickemickemicke

Jo då det flyter på..
synd bara att en viss människa vill få alla imot mej :)
men de går jätte bra..
för dej då?

2007-09-17 @ 16:31:25
URL: http://mickemickemicke.blogg.se
Postat av: Sanna

Hellu Sweet..
Den blåa vagnen var grymt snygg! =)

2007-09-17 @ 18:25:45
URL: http://jagharingetliv.blogg.se
Postat av: Sanna

Gumman! Gud vad underbart att du har blivit en FLICKVÄN!!! :D
Jag är jätteglad för din skull! Saknar dej som fan! <3
Pussss

2007-09-17 @ 22:18:20
Postat av: ' CAROLIN

BÖÖÖ! vet inte vad jag ska skriva, snart ska våra hulliganer få leka iaf :D puss till oliven från leo :p

2007-09-17 @ 23:18:04
URL: http://leosmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback