070913

Inga bilder i detta inlägg, ska till pendeln om några minuter..

Jag är så jävla glad. Livet leker. Jag tror jag börjar bli kär. Ba JA! Trodde inte det skulle hända, inte nu. Trodde verkligen inte det. Och inte bara jag flyger åt det hållet, utan Oliver också. Säger som
syrran; "Det här är nog en keeper".

Nu ska jag åka till Karlberg och möta upp Linda och Sandra och rulla mot Xist. Ska på lägermöte och planera bebislägret jag åker iväg på den 20e med massa andra föräldrar och våra småttingar. Ska bli kul, skönt att komma bort.

Nej gud, får skriva mer imorgon. Måste packa klart vagnen. MEN JAG ÄR SÅ GLAAAAD

Jag är bara din...<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Guud vad kul o bli kär gumman! (L)

2007-09-13 @ 14:01:08
Postat av: Nina

Jag har vart på Xist en gång.. haha. Ska försöka dra mig dit på tisdag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback