070913 (igen)

193412-130

Idag har varit en lång dag, men har haft det bra. Jätte bra.

Var på lägermötet inne på Xist, ska dela rum med
Linda. Ska bli så skönt att komma bort. Åker på torsdag och kommer hem på lördag. Ska bli jätte skönt, slippa allt och alla som inte har med största fokus på min son att göra. Ja, det ska bli skönt att göra något jag vet att jag verkligen inte skulle ha gjort om han inte fanns. Ska bli skönt att ägna sig åt riktiga typ kärringsysslor som att tova ull (eller vad fan det hette) och göra gipsavgjutningar. Ska bli skönt att slippa höra min mammas eviga gnäll och tjat varje kväll hon kommer hem. Inte bara hon som jobbar, ja jag vet hon går först och kommer sist. Men det är fortfarande inte så att jag inte gör någonting, jag gör faktiskt så mycket det hinns med. Men om jag lagar maten och syrran säger att hon ska ta disken är det inte mitt fel när den står kvar. Det ska bli skönt och slippa. Hua. Skönt att slippa den här datorn som snor sömn av mig. Ja, det ska bli underbart att komma hemifrån och umgås med ett flertal föräldrar jag inte känner och bara relaxa. Längtar verkligen efter det nu, det gör jag faktiskt. Fast jag kommer ju sakna <3.

193412-129      193412-131      193412-133      193412-132

Sandra och Ticke åkte med mig och Oliver hem från Xist. Min lillkille skötte sig så fint, han var snäll och glad hela dagen, behövde inte ta upp han ur vagnen någon gång på hela dagen. Så skönt att det börjar bli ordning på det lilla monstret. Vi lagade käk; pommes, fläskkotletter, beasås och pepparsås. Mucho gott. Var riktigt hungrig så det smakade verkligen ren perfektion. Är så glad att jag fick spendera lite tid med dom, har verkligen saknat dom. Minns när jag och Sandra precis hade fått upp kontakten igen och sågs i stort sett minst två gånger på en vecka. Jag saknar dom tiderna, men denna månad ska jag köpa ett månadskort så jag kan åka och hälsa på hos dom i S-tälje också, så dom slipper åka jämt och ständigt. Finns inte många tjejer som är så genuina och fina som Sandra rakt igenom, är verkligen glad över att ha henne som min vän. Verkligen. Minns knappt hur det var att inte känna henne.

Imorgon blir det städa och tvätta. HURRA! eller inte. Men jag måste, måste få fason på den här eviga röran. Men det värsta är att hur mycket jag än plockar och städar och har mig så är det samma äckliga röra igen, jämt. Behöver en lägenhet, så jag har plats för alla mina saker och alla Olivers saker. Det här är fan inte hållbart länge till.

Nu är mitt dilemma att jag är trött. Har sovit på tok för lite senaste nätterna då jag tyckt det har varit mysigare att umgås med <3. Nu när han inte är här borde det ju vara en piece of cake att bara gå och lägga sig och sova ut. Men jag vill inte lägga mig i sängen, den är stor och tom när han inte är där. Just nu ligger lillshajten där, funderar på att låta honom sova med mig inatt.. Han måste ändå sova med mig imorgon om jag sover kvar hos pappa, han har nämligen ingen extrasäng. Men vettefan om jag ska sova kvar, han ska upp och iväg fett tidigt. Blir nog att åka hem och sova, skönast att vakna hemma och slippa åka någonstans direkt när man vaknar, ska ju till <3 på lördagen.. Så blir nog betydligt smidigare att sova hemma! Jag bestämmer mig nog för det, eller äsch. Det märks hur jag gör.

Inte ett ord från S idag, skönt. Den här tystnaden är som ljuv musik i mina ögon. Verkar som att Oliver inte är så intressant längre när ansvaret kommer också, när inte jag är med och kan trösta är det inte lika kul längre. Illa.

Jag faller...faller..faller..<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaag saknar dej gumman!!! <3

2007-09-14 @ 14:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback