070910

Efter 00 slaget igen, fan jag har blivit seg.


Helgen har vart helt fucking amazing. Tänker inte gå in på detaljer förrns jag själv har hunnit landa osv, för er som känner mig bra och är nyfikna så är det bara att hojta.

                
193412-125      193412-123      193412-124

Vet inte vad jag ska skriva, ska jag tillåta mig själv att vara såhär snuskigt glad som jag är just nu?? Äsch, skitsamma om man går på en nit. Nu tänker jag bara sitta och fortsätta le resten av kvällen, ja det ska jag fan göra.

Oliver mår bra, men efter varje gång han har vart själv med S har han vart helt galen, skriver mer om det när jag orkar tänka på det, har lyckan i huvudet för tillfället, det kan få vara så tills det är på tal om nästa ensamträff.



DU ÄR SÅ FIN, MIN I-B-U-M-E-T-I-N ;)

Kommentarer
Postat av: Mickemickemicke

Jo tack.. det rullar ju på haha..
ska börja läsa din blogg nu lite oftare :)

Postat av: camilla

sötnosbrutta :D

2007-09-11 @ 09:16:44
URL: http://camillsii.blogg.se
Postat av: camilla

du alltså :P tack för kommentaren haha kom på att det kunde missuppfattas :P
men oliver är också supersöt :D

2007-09-11 @ 09:17:24
URL: http://camillsii.blogg.se
Postat av: Sanna

:D:D tack för att du ringde idag! :) de va härligt att prata med dej! Pussa Oliver från mig.

2007-09-11 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback