070907

Nu skriver jag efter 00slaget, men inlägget handlar ju egentligen om 070906, aa ni hajar säkert.

Idag har vart en helt underbar dag. Har haft det så himla bra. Efter dagens Våra Bästa År (och hur spännande är det inte nu?) så gick jag och Oliver ner och mötte Madeleine i centrum. Vi gick till försäkringskassan (JAG SKA FÅ MINA PENGAR DOM FÖRSÖKTE BLÅSA MIG PÅ) och sen gick vi och åt lunch på Skagen. Nu har jag nog provat kycklingsallader med pasta överallt i Jakobsbergs centrum och dom är faktiskt godast på Cyberland. Sen gick vi runt lite i centrum, REA på H&M så Oliver fick ett par jeans av mig och en jätte söt T-shirt med massa färger av Madeleine. Vi kikade runt lite men hittade inte så mycket mer kul, så då åkte vi upp till min mormor och morfar en stund. Dom har ju flyttat hem från sitt sommarboende i koloniområdet Iris, dock är dom inga TVkändisar, hah.

                                     
193412-120      193412-122

Där vart vi kvar ett par timmar, käkade lite mat och pratade en massa allmänt skit. Madeleine knäppte så mycket kort på Oliver att jag trodde han skulle få tinnitus av knäppandet nästan, men resultatet blev bra. Av de bilder jag har fått så har inte en enda vart kass, ser fram emot resten imorgon.

När vi hade kommit hem vart det det gamla vanliga bara: Top Model, Bad och nattning. Nu sitter jag med färg i håret så ska väl inte överdriva för det känns som det kokar under plastpåshelvettet.

                                                                193412-121   

S ska ha Oliver själv för första gången imorgon. Mitt initiativ, men nu är jag trött på att behöva sitta och vakta dom när dom ses. Oliver är precis lika mycket hans son som min så nu är det dags att dom får lära känna varandra själva, utan jävla väktare som glor. Och sen så från och med nästa vecka så ska Oliver vara hos S i två timmar på tisdagar, torsdagar och söndagar. För jag ska börja träna igen. Lycka. Känns skönt att jag vet att jag kommer ha något att göra varje gång dom ses också, så jag inte bara sitter hemma och oroar mig och saknar Oliver.

                                                           193412-119 

Jag är verkligen jättenervös inför imorgon. Bara hoppas av hela mitt hjärta att jag ska komma dit efter en timme och hämta en glad liten kille som har haft en jätte rolig timme med sin pappa. En liten kille som blev helt lyriskt lycklig över att mamma är tillbaka. Ja, det vill jag.


Fortsätt kommentera, skäms inte nu :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja tycker att du tar ett bra beslut när de gäller S.:)
Ja saknar dej gumman! <3

2007-09-07 @ 10:42:12
Postat av: Nina

Lille Oliver är så söt! Har jag sagt det? Det har jag nog gjort massa gånger. Söt söt söt! :)

Postat av: E

Gå in på www.days.nu!En hemsida om våra bästa år, som är gratis att vara medlem i och det bästa är att allt står på svenska.

2007-09-07 @ 19:15:10
Postat av: E

juste glömde säga också att om du missar ett avsnitt av våra bästa år pga Oliver så kan man ladda ner det på hemsidan helt gratis :)

2007-09-07 @ 19:17:39
Postat av: Josefine

Haha, Våra bästa år är ju alltid lika roande :D Vad har hänt idag då? Är ju i skolan om dagarna, så lite svårt att hänga med :P

2007-09-07 @ 19:19:01
URL: http://stillwaters.blogg.se
Postat av: Milla

Gud vilka fina bilder! Hoppas det går bra imorron, passa på att göra något du inte hinner annars så du slipper oroa dig :-)

2007-09-07 @ 19:42:46
URL: http://halsofreak.blogg.se
Postat av: Mickemickemicke

Haha jasså:) så det gör han :D
jag älskar att vara själv med Felicia..
finns inge roligare :D

2007-09-08 @ 11:44:25
URL: http://mickemickemicke.blogg.se
Postat av: Madeleine

han är ju så super gossig den lilla knodden!

2007-09-08 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback