071006

Nu har jag varit dålig på att skriva, saknat mig?

I söndags så åkte jag, Oliver och <3 hem till honom efter en middag hos min pappa, sen vart jag där tills igår (fredag). Jag har inte mått så himla bra så jag har inte haft någon större lust att skriva någonting. Det här inlägget blir bara text, jag vet inte hur mycket. Det beror på hur länge till Oliver är road med leksakerna på golvet. Imorgon slänger jag upp ett inlägg med bara massa bilder från veckan.

Jag har haft en helt underbar vecka. Har varit så skönt, fast jag haft dagar o vart bitchig och gnällig så har jag somnat gott om nätterna och vaknat lite halvglatt på morgnarna. Har haft en massa sovmorgnar då <3 och Oliver har vart uppe o lekt själva. Annars har vi knappt gjort något vettigt alls i veckan, har sett till att komma ut varje dag och ge lillfisen lite frisk luft. Vi har mest varit inomhus, skönt. Nu är det fan kallt ute.

I tisdags pallrade jag mig dock iväg till
Xist. Där var det nå klädbytardag, så jag lämnade in lite av dom för småkläderna jag har från honom (mest sånt från S's sida som jag aldrig mer vill använda) och fick med mig lite nytt och fräscht hem. Nytt och nytt var det ju inte, men nytt för mig och Oliver. Rätt storlek. Skitbra.

Matningen bara flyter på, han får mellanmål varje dag. Då ger jag honom någon fruktpuré med massa mosade frukter som man köper i vilket ICA butik som helst, han älskar det. Och dom dagar han inte får i sig det allt för sent får han även någon finfin burkmat på kvällskvisten också. Men inte senare än kl 18, sover han då så får han klara sig på tutten. Måste styra upp det där lite bättre, se till att ge mellanmålet vid 14 varje dag och inte kl 16 ena dagen och kl 12 andra. Jag borde nästan skämmas. Rutiner är allt säger dom, men min son har sina rutiner, dock infaller dom inte samma klockslag varje dag, det är nog det som bör styras upp.

Justja, positiva nyheter har vi här! Jag flyttar nästa helg, inte till något helt eget, men jag kommer inte längre vara instängd i ett rum. Flyttar in och blir kombo med min pappa, har saknat honom så mycket. Känns så himla bra, nej nu orkar jag inte skriva mer.

Smell ya.

Kommentarer
Postat av: sandra

Yeah, nu har jag haft något att läsa en liten stund :) Vi måste ta bilder på Oliv och Ticke innan ni sticker imorgon! <3

Postat av: - sandra

Bilduuur, var är alla bilduuur? ;P

2007-10-07 @ 22:06:30
URL: http://www.basiil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback